OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. Termín vyřízení Vašich objednávek je 7-10 dnů
II. Pokud zboží není skladem, vyrozumíme Vás a dojednáme spolu další postup.
III. Objednávka je platná v případě vyplnění všech formulářem předepsaných údajů a je zároveň návrhem kupní smlouvy. Uzavření kupní smlouvy není podmíněno potvrzením objednávky prodávajícím. Smlouva vzniká samotným dodáním zboží a jeho převzetím.
IV. Prodávající může odmítnout objednávku od kupujícího, který již dříve neodebral anebo řádně nezaplatil závazně objednané zboží. Toto právo se vztahuje na zásilky, které se vrátily zpět k prodávajícímu.
Objednané zboží zasíláme dobírkou anebo proti platbě předem na účet dodavatele.
VI. K ceně zásilky se připočítávají náklady za přepravu.
VII. Kupující může odstoupit od smlouvy, když:
  • nepřevezme dobírku
  • písemným oznámením

Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Zboží Vám bude doručeno do 7-10 dnů na dobírku. V případě, že některou z objednaných položek neobdržíte, znamená to, že není v danou chvíli na skladě a nebude dodatečně zasílána.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád dodavatele Bylinky – Dekorace Stanislav Szczotka je založen na ustanovení zák.č.513/1991 Sb. (obchodní zákoník), na něj navazujících právních předpisů a zákona č. 634/1992 Sb. (zákon o ochraně spotřebitele) 1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout co nejdříve po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží po jeho předání od přepravce. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení. V případě poškození zásilky přepravní službou, kterou prodávající výrobky kupujícímu zasílá, je povinen kupující při přebírání zboží sepsat reklamační zápis, kde uvede přesný popis a rozsah konkrétního poškození s touto službou a po domluvě s kupujícím vyřeší vzniklou situaci. 2. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu co nejdříve po provedení prohlídky dodaného zboží všechny závady, které zjistil, a to nejpozději do 2 pracovních dnů od přijmutí zboží. Musí také vrátit celé balení, které objednal. Dále musí postupovat dle článku 4. v tomto reklamačním řádu. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji v předávacím dokladu (daňový doklad, dodací nebo přepravní list apod.) a skutečně dodaným zbožím je kupující povinen podat do 2 pracovních dnů písemnou zprávu (nejlépe emailem) o těchto vadách prodávajícímu. Vady, které existovaly v době převzetí, avšak projevily se později. Je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z chybného, nesprávného skladování a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje záruka. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně a ve lhůtách uvedených v článku 5. 3. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, současně musí kupující uvést i nárok, který v důsledku výskytu uplatňuje. Kupující může uplatnit některý z těchto nároků:

  • Odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné.
  • Dodání chybějícího množství zboží.
  • Přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou.

4. K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklady osvědčující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího. 5. Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena:

  • Bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  • Pokud se obě strany dohodnou, může jít i o delší lhůtu.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení